sweet dreams

نت قطعه ی رویاهای شیرین (گیتار کلاسیک)

رویاهای شیرین چایکوفسکی
چایکوفسکی

پیوتر ایلیچ چایکوفسکی از آهنگسازان برجسته ی روسیه است که آثار بسیار زیبایی خلق کرده است که شنیدن و یا نواختن آنها بسیار لذت بخش است.

پیوتر ایلیچ چایکوفسکی د تاریخ هفتم مه سال 1840 در شهر تکینسک روسیه به دنیا آمد و در تاریخ ششم نوامبر 1893 و پس از اولین اجرای سمفونی ششم در شهر سن پترزبورگ و در سن 53 سالگی درگذشت.

باله های چایکوفسکی مانند باله ی دریاچه ی قو و باله ی فندق شکن وهمچنین اورتور رومئو و ژولیت از آثار مطرح و فراموش نشدنی او هستند که شنیدن این آثار را به  شما پیشنهاد میکنم.

 برای خواندن بیوگرافی چایکوفسکی میتوانید صفحه ی فارسی  بیوگرافی چایکوفسکی در ویکی پدیا مراجعه کنید یا توضیحات کامل تری را در صفحه ی انگلیسی ویکی پدیا بیوگرافی چایکوفسکی مطالعه کنید.

قطعه ی رویاهای شیرین یا خواب های شیرین (به انگلیسی: Sweet Dreams  ) از آلبومی به نام بچه ها یا جوانان در سال 1878 نوشته شده است.

قطعه ای بسیار روان، رویا پردازانه و زیبا است که معمولا بر روی ساز  پیانو اجرا میشود.  در این مطلب نت تنظیم شده ی رویاهای شیرین را برای گیتار کلاسیک آماده کرده ام که انگشت گذاری کاملی دارد و نت استانداردی است که امیدوارم از نواختن آن لذت ببرید.

قطعه ی ساده ایست برای نواختن و تقریبا هر هنرجویی با “گرید سه” گیتار کلاسیک میتواند این قطعه را به راحتی اجرا کند و از نواختن آن لذت ببرد. تنها موردی که در مورد نواختن قطعه ی رویاهای شیرین وجود دارد موزیکالیته ی آن است که با وجود سادگی میتواند کمی گیج کننده باشد. به همین جهت حتما اجرای پیانوی این قطعه که در ادامه قرار میدهم را گوش کنید.


————————-

اجرای پیانوی قطعه ی رویاهای شیرین را بشنوید

  15 راه برای بهبود آکورد های باره دار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا