قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت شخصی خشایار کمالی به آدرس xashayar.ir در این برگه تنظیم شده است و لینک این صفحه در تمام صفحات سایت موجود است. کاربران و هنرجویان محترم باید پیش از عضویت یا خرید محصول از سایت، موارد موجود در این صفحه را کاملا مطالعه کرده باشند. بدیهی است عضویت یا خرید هر یک از محصولات سایت به معنی پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد.

آدرس سایت شخصی خشایار

سایت شخصی خشایار تنها بر روی دامنه xashayar.ir فعال است و تمام خدمات فرهنگی _ هنری آقای خشایار کمالی فقط در همین آدرس ارائه میشود. خرید هرگونه محصول یا خدمات از آدرسی غیر از xashayar.ir طبیعتا ارتباطی به فعالیت ها و خدمات فرهنگی هنری آقای خشایار کمالی نداشته و این وبسایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید محصولات از دیگر وبسایت های مشابه ندارد.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی با آقای خشایار کمالی به طور واضح در صفحه تماس با من عنوان شده است. لذا کاربران در صورت لزوم میتوانند با استفاده از اطلاعات مندرج در این صفحه به صورت مستقیم با آقای خشایار کمالی تماس حاصل نمایند.

قوانین عمومی سایت

خدمات و محصولات ارائه شده این وبسایت به طور کامل توسط آقای خشایار کمالی و هنرجویان وی تولید و ارائه میشوند. پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی به صورت کامل از طریق اطلاعات و روش های بیان شده در همین وبسایت صورت میگیرد.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده وبسایت شخصی خشایار است.

پس از تکمیل خرید توسط کاربر، فاکتور خرید که شامل لینک دانلود و اطلاعات محصول خریداری شده میباشد به صورت ایمیل ارائه میگردد. همچنین اطلاعات کلیه ی سفارشات در صفحه پروفایل کاربری به صورت مادام العمر باقی میمانند و کاربران میتوانند از طریق صفحه پروفایل خود به اطلاعات و محصولات خریداری شده دسترسی داشته باشند.

سیاست های حریم شخصی

تمامی اطلاعات حساب کاربران نزد وبسایت شخصی خشایار محفوظ است.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وبسایت شخصی خشایار مانند : متن، گرافیک ، ارم ، تصاویر ، ویدئو ها، موارد قابل دانلود، داده ها و کلیه ی محتوای تولید شده توسط این وبساز جزیی از دارایی های معنوی آقای خشایار کمالی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در دسترس در انحصار آقای خشایار کمالی می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایشان محفوظ می دارد.

هر کاربر مجاز به ساخت یک حساب کاربری با مشخصات حقیقی میباشد

هر شخص حقیقی می تواند تنها یک حساب کاربری در سایت داشته باشد. در صورت مشاهده چند حساب کاربری توسط یک شخص یا شرکت، چنانچه خریدار با هویت غیر واقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، تیم وبسایت شخصی خشایار حق دارد سفارش را باطل کند و دسترسی کاربر را نیز مسدود نماید. همچنین مسئولیت استفاده از هویت جعلی و به کار بردن شماره همراه و آدرس ایمیل نامعتبر هنگام سفارش به عهده خود کاربر است و طبیعتا تیم وبسایت شخصی خشایار نمیتوانند با استفاده از هویت و اطلاعات جعلی پشتیبانی درستی به کاربران ارائه دهند.

تکمیل مشخصات حساب کاربری

عضویت یا خرید از وبسایت شخصی خشایار با ارائه ایمیل یا شماره تلفن همراه کاربر انجام می شود. پس از عضویت یا اولین خرید از سایت، یک حساب کاربری با همان آدرس ایمیل برای کاربر در سایت ایجاد می شود. کاربران باید بلافاصله پس از عضویت یا اولین خرید به صفحه پروفایل کاربری خود مراجعه کرده و مشخصات خود را شامل اطلاعات شناسایی، راه های ارتباطی و موارد دیگر به طور کامل تکمیل نمایند. عدم تکمیل مشخصات حساب کاربری از سوی کاربر پس از عضویت یا خرید، حق هرگونه فعالیتی را در سایت از او سلب خواهد کرد و ارائه پشتیبانی به کاربر مقدور نمیباشد.

احترام متقابل

تیم پشتیبانی وبسایت شخصی خشایار بر خود واجب می داند تا حقوق کاربر و احترام او را حفظ نماید. کاربران نیز باید برای دریافت هرگونه خدمات و پشتیبانی از این وبسایت، احترام تیم پشتیبانی را حفظ نمایند. در صورت هرگونه بی احترامی کاربران به تیم پشتیبانی وبسایت، دسترسی کلی کاربر به سایت (اعم از خدمات، پشتیبانی و …)، برای همیشه مسدود خواهد شد و حق هرگونه شکایتی از کاربر سلب می شود.

بروزرسانی صفحه قوانین و مقررات

وبسایت شخصی خشایار میتواند در هر زمانی قوانین و مقررات سایت را به روزرسانی کند. لذا کاربران باید همواره پیگیر آخرین تغییرات قوانین و مقررات مندرج در این صفحه باشند.

پشتیبانی سایت

کلیه مشکلات حساب کاربری، آموزشی و مالی توسط پشتیبانی وبسایت قابل پیگیری می باشند. پشتیبانی سایت از طریق راه های ارتباطی مندرج در صفحه تماس با ما یا ار طریق ارسال تیکت در صفحه پروفایل صورت می گیرد.

تنها راه شناسایی کاربران ایمیل یا شماره تلفن همراه آن ها می باشد. لذا کاربران باید در هنگام خرید یا ثبت نام در سایت از شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل حقیقی و فعال خود استفاده نمایند.

پشتیبانی مشکلات خرید و پرداخت

تمام مشکلات احتمالی فرایند خرید کاربران قابل پیگیری حل میباشد. اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی رسید خرید به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود.

پشتیبانی وبسایت شخصی خشایار موظف است پرداخت های بانکی که به هر دلیل با مشکل مواجه شده است را رسیدگی کند و محصولات مربوط به پرداخت های موفق را برای کاربران ارسال کند.

توصیه میشود کاربران در سایت ثبت نام نمایند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی مانند عدم دریافت ایمیل سفارشات بتوانند از امکانات پروفایل کاربری خود استفاده کنند و محصولات و آموزش های خریداری شده را در پروفایل کاربری خود مشاهده نمایند.

محصولات و خدمات وبسایت شخصی خشایار

وبسایت شخصی خشایار ارائه دهنده ی نت های تنظیم شده و آثار هنری ، مقالات و آموزش هایی است که تماما توسط آقای خشایار کمالی و هنرجویان وی تولید شده اند و هرگونه کپی برداری بدون اجازه از این مطالب مجاز نمی باشد و به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

این وبسایت هیچ گونه لوازم و تجهیزات فرهنگی هنری مانند آلات موسیقی ، لوازم جانبی آلات موسیقی و … ارائه نمیگردد. لطفا پیگیری و درخواستی برای ارائه ی این نوع از محصولات نداشته باشید.

حق نشر، حکم قانونی و شرعی

محصولات خریداری شده صرفا برای استفاده شخص خریدار می باشد. انتشار تمام یا بخشی از محصول خریداری شده در سایر سایت ها و مراکز فروش محصولات چه به صورت رایگان و چه به صورت غیر رایگان خلاف قوانین می باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت. همچنین خرید اشتراکی یا ارسال دست به دست محصولات به هیچ وجه مورد رضایت نبوده و شرعا حرام می باشد.

سبد خرید
اسکرول به بالا